Κυριακή 10 Απριλίου 2011

σκέψεις....

Κάποτε αναρωτιόμουν αν αξίζει η ζωή χωρίς αγάπη.
Τώρα αναρωτιέμαι αν αξίζει να αγαπάς όταν αυτό σε κάνει να πονάς.
Τελικά είναι παράλογο να πεις ..."δεν γαμιέται! Θ' αρχίσω να ζω μόνο για την πάρτη μου!" ???
Κάνε κι εσύ μια φορά αυτό που γουστάρεις χωρίς να σκέφτεσαι "τι θέλουν οι άλλοι?...
Πρέπει?... μπορώ?...σε πειράζει?..."στο κάτω κάτω οι άλλοι σε σκέφτονται όταν αποφασίζουν για την ζωή τους?
Όταν αγαπάς δίνεσαι... Δίνεις κάτι σημαντικό και ουσιαστικό για σένα, σε κάποιον άλλο.
Σε κάποιον που θεωρείς ότι καταλαβαίνει, εκτιμάει,νιώθει και θα ανταποδώσει αντίστοιχα κάτι απ'αυτό και σε σένα...
Στην πραγματικότητα, πες μου πόσες φορές βρήκες ανταπόκρισή? Στο τέλος μιας ιστορίας πιο πολύ χαμογελούσες ή δάκρυζες?
Είναι πολύ χοντρό να περνάς τρυφερές στιγμές με κάποιον, να επενδύεις συναισθηματικα πάνω του κι αυτός, αφού περάσει καλά για λίγες ώρες μαζί σου, να φεύγει ...να χάνεται...
κι εσύ να μένεις σαν τον μαλάκα, ξεροσταλιάζοντας πάνω από ένα γαμημένο τηλέφωνο μία του λέξη.
Κι ίσως κάποια στιγμή να σε πάρει....... όταν θέλει αυτός....για όσο θέλει αυτός..
και για όποτε γουστάρει... Κι εσύ θύμα, πανηγυρίζοντας λες πάντα ΝΑΙ και τρέχεις. Θύμα!
 Πότε το έκανε γιατι εσύ τον χρειαζόσουν? Γιατί ένιωθες μοναξιά... γιατι είχες αναγκη ένα χαμόγελο,ένα χάδι, ένα βλέμμα συμπόνιας...
 Κι αν τολμήσεις να σκεφτείς να του πεις αυτό που χρειάζεσαι......... ααααααα..... τον πνίγεις!!!!
Για να γίνεις αποδεκτός πρέπει να το παίζεις άνετος... " ντάξει ρε φίλε, δεν τρέχει τίποτα...
Χαλαρά man... εγώ δεν δεσμεύομαι.... θέλω απλά να περνάω καλά... περιστασιακά....
Δεν θέλω δεσμεύσεις και σκοτούρες στο κεφάλι μου... Σκέψου το τώρα και χέσε το αύριο...."
Μαλακίες! Αυτό είσαι πραγματικά? Στ΄αλήθεια αυτο σκέφτεσαι?
 Αναγκάζεσαι όμως να μπεις σ΄αυτό το τρυπάκι γιατί αλλιώς οι άνθρωποι στην εποχή μας σε βγάζουν άκυρο...
Θέλω να με αγαπήσουν γι' αυτό που είμαι! 'Οχι γι' αυτό που εκείνοι νομίζουν οτι είμαι...ή γι' αυτό που θέλουν να είμαι...
Έχω ανάγκη να αποκαλύψω στους άλλους τι έχω μέσα μου και να με δεχτούν έτσι.
Να με αγκαλιάσουν, να με νιώσουν, να με θαυμάσουν, να με αγαπήσουν, να με στηρίξουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου